Wprowadzenie
Zapewnienie wysokiej jakości ruchu na Twojej stronie wymaga odpowiedniego dostępu do danych. To właśnie ich właściwa analiza pozwala nam na optymalizację lejka sprzedażowego i maksymalizację efektów Twoich kampanii. Do tego celu niezbędny jest pixel konwersji.
Pixel pozwala monitorować zdarzenia, które podejmują użytkownicy odwiedzający Twój sklep. To z kolei wpływa na skuteczniejszą reklamę, tańsze przekierowania na stronę i wzrost sprzedaży w Twoim sklepie.
Czym jest pixel?
Pixel konwersji to prosty kod JavaScript, który umieszczasz na stronie swojego sklepu. Umożliwia pomiar, optymalizację i tworzenie grup odbiorców kampanii reklamowych. Dzięki tym danym możesz analizować ruch na stronie i skutecznie budować sprzedaż. Pixel jest sprawdzonym i bezpiecznym sposobem optymalizacji konwersji na rynku e-commerce.
Najważniejsze korzyści
- Śledzenie efektywności reklam
Pixel daje dostęp do dodatkowych danych i tym samym ułatwia precyzyjną analizę efektywności działań reklamowych. - Optymalizacja kampanii marketingowych
Dane dostarczone przez pixel pozwalają na lepszą optymalizację działań reklamowych w celu zwiększania wyników sprzedażowych. - Wzmacnianie doświadczeń zakupowych
Analiza zdarzeń na stronie sklepu pozwala lepiej zrozumieć zachowania klientów oraz analizować ich nawyki zakupowe pod względem zwiększania konwersji w sklepie
Updated almost 2 years ago