Tworzenie nowej kampanii
Ustawienia wysyłki
Pierwszym krokiem do utworzenia nowej kampanii w usługach Mailingi lub Poczta Inbox są "Ustawienia wysyłki". Określasz tu:
- nazwę kampanii - jest widoczna tylko dla Ciebie,
- budżet - maksymalna kwota, jaką chcesz przeznaczyć na wysyłkę,
- okres trwania - czas, w którym będzie realizowana kampania,
- targetowanie - odbiorcy, do których chcesz dotrzeć.

Na podstawie podanego budżetu, okresu trwania oraz targetowania szacujemy liczbę odbiorców, do których dotrzesz. Zobaczysz ją w prawej kolumnie. Jest tam także informacja o maksymalnej liczbie odbiorców, czyli wszystkich użytkownikach, którzy pasują do określonego przez Ciebie targetowania.
Szczegóły kampanii

Po wybraniu kryteriów targetowania i określeniu budżetu, przejdź do "Szczegółów kampanii". Wypełnij poniższe pola.
- Nadawca – wpisz nazwę swojej firmy lub marki. Nadawca będzie wyświetlany w skrzynce odbiorczej adresatów kampanii.
- Adres e-mail nadawcy (wyłącznie usługa Mailingi) – jeśli chcesz, by odbiorcy mogli odpowiedzieć na Twój mail, zaznacz tę opcję i wpisz adres e-mail.
- Logo – zostanie wyświetlone w skrzynce odbiorczej obok nadawcy. Nie jest to element obowiązkowy, ale jego dodanie zwiększa atrakcyjność mailingu i może poprawić jego skuteczność. Pamiętaj, że logo powinno być przygotowane w formacie .svg! Dowiedz się więcej
- Wiadomości - to treść, którą zobaczą użytkownicy w skrzynce odbiorczej. Możesz stworzyć wiele wariantów tytułów i podtytułów. Skuteczniejsze będziemy pokazywać z większą częstotliwością. Dowiedz się więcej
- Tytuł wiadomości – wpisz tytuł Twojej wiadomości, jaki odbiorcy zobaczą w swojej skrzynce. Jest to kluczowy element wpływający na skuteczność kampanii. Możesz użyć emotikonów wybierając je z dostępnej bazy.
- Podtytuł wiadomości – jest rozszerzeniem tytułu wiadomości, pojawi się bezpośrednio pod nim i będzie widoczny dla odbiorcy. Możesz użyć emotikonów wybierając je z dostępnej bazy.
- Stopka wiadomości (wyłącznie usługa Mailingi) – ten element zawiera dane teleadresowe nadawcy i wyświetli się pod kreacją mailingową. Dane w tym miejscu uzupełniane są automatycznie na podstawie informacji wypełnionych uprzednio w "Profilu firmy". Możesz zmodyfikować dane w tym polu, jednak nie wprowadzaj tu innych treści niż dane teleadresowe.
UwagaWiększość użytkowników sprawdza pocztę na urządzeniach mobilnych, dlatego sprawdź, jak Twoja wiadomość będzie wyglądała w wersji moblinej, używając zakładek nad oknem podglądu.
Co dalej?
Jeśli tworzysz kampanię Poczta Inbox, przejdź do podsumowania, sprawdź poprawność konfiguracji i wyślij kampanię do weryfikacji.
Jeśli tworzysz kampanię mailingową, przejdź do kroku "wybierz szablon" i rozpocznij tworzenie kreacji lub prześlij własną kreację .
Updated about 6 hours ago