Dodawanie logo do kampanii
Logo jest wyświetlane w skrzynce odbiorczej obok nadawcy. To element opcjonalny, ale może znacząco poprawić skuteczność Twojej kampanii. Kampanie z logo są klikane chętniej nawet o 25%!
Wymagania:
- plik SVG o maksymalnym rozmiarze 32 kilobajtów
- stosunek wysokości do szerokości 1:1 (kwadrat)
- logo musi mieć tło: białe albo w innym kolorze (nieprzezroczyste), które będzie kontrastowało z kolorem samego logo. W innym przypadku będzie niewidoczne dla odbiorcy.
- logo powinno być wycentrowane, gdyż będzie wyświetlane w okręgu
UwagaJeżeli w logo Twojej firmy jest jej nazwa i jest ona długa, możesz użyć tylko pierwszej litery lub sygnetu, czyli symbolu graficznego, który będzie kojarzyć się z Twoją firmą (przykłady znajdziesz na końcu tekstu).
Jak przygotować logo krok po kroku?
-
Przygotuj logo używając ogólnodostępnych edytorów graficznych.
-
Logo musi zostać umieszczone w kwadracie (identyczna długość i szerokość pola zapisanej grafiki):

- Używaj plików w formacie graficznym .JPG – wtedy będziesz mieć pewność, że logotyp będzie nieprzeźroczysty.
- Jeżeli masz plik w formacie .PNG, .GIF lub innych, otwórz go w swoim programie graficznym i ponownie zapisz wybierając .JPG.
- Poszukaj w sieci darmowych narzędzi konwersji plików JPG, PNG na SVG. Skonwertuj i pobierz plik w formacie .SVG.
- Plik nie może być większy niż 32 kilobajty
- Dodaj plik do kampanii
- Zweryfikuj poprawność przygotowania logo na podglądzie:

Przykłady użycia:

Updated about 6 hours ago