Dodawanie logo do kampanii

Logo jest wyświetlane w skrzynce odbiorczej obok nadawcy. To element opcjonalny, ale może znacząco poprawić skuteczność Twojej kampanii. Kampanie z logo są klikane chętniej nawet o 25%!

Wymagania:

  1. plik SVG o maksymalnym rozmiarze 32 kilobajtów
  2. stosunek wysokości do szerokości 1:1 (kwadrat)
  3. logo musi mieć tło: białe albo w innym kolorze (nieprzezroczyste), które będzie kontrastowało z kolorem samego logo. W innym przypadku będzie niewidoczne dla odbiorcy.
  4. logo powinno być wycentrowane, gdyż będzie wyświetlane w okręgu
☝️

Uwaga

Jeżeli w logo Twojej firmy jest jej nazwa i jest ona długa, możesz użyć tylko pierwszej litery lub sygnetu, czyli symbolu graficznego, który będzie kojarzyć się z Twoją firmą (przykłady znajdziesz na końcu tekstu).

Jak przygotować logo krok po kroku?

  1. Przygotuj logo używając ogólnodostępnych edytorów graficznych.

  2. Logo musi zostać umieszczone w kwadracie (identyczna długość i szerokość pola zapisanej grafiki):

  1. Używaj plików w formacie graficznym .JPG – wtedy będziesz mieć pewność, że logotyp będzie nieprzeźroczysty.
  2. Jeżeli masz plik w formacie .PNG, .GIF lub innych, otwórz go w swoim programie graficznym i ponownie zapisz wybierając .JPG.
  3. Poszukaj w sieci darmowych narzędzi konwersji plików JPG, PNG na SVG. Skonwertuj i pobierz plik w formacie .SVG.
  4. Plik nie może być większy niż 32 kilobajty
  5. Dodaj plik do kampanii
  6. Zweryfikuj poprawność przygotowania logo na podglądzie:

Przykłady użycia: